E-ügyfélszolgálat
A gazdálkodó szervezetek számára 2018. január 1-jétől kötelező a Cégkapu használata. A NISZ Zrt. Cégkapu szolgáltatása 2017. december 28-án indul.
A gazdálkodó szervezet regisztrációját ezen az oldalon online módon lehet kezdeményezni.
Cégkapu-regisztráció folyamata:
- 1. A képviseletre jogosult személy vagy a meghatalmazottja
- bejelentkezik az alkalmazásba,
- kiválasztja a regisztrálandó gazdálkodó szervezet szervezeti formáját,
- megadja a szükséges adatokat (a meghatalmazottnak egy regisztrációs űrlapot kell kitöltenie, ahol el kell végezni a szükséges elektronikusan hitelesített dokumentumok csatolását).
- 2. A regisztrációs alkalmazás kapcsolatba lép az érintett közhiteles nyilvántartásokkal és ellenőrzéseket hajt végre.
- 3. Eredményes regisztráció esetén az alkalmazás eltárolja a regisztrációs adatokat, és elektronikusan hitelesített visszaigazolást ad.
Jogszabályi háttér: Az elektronikus ügyintézés részletszabályairól szóló 451/2016. (XII. 19.) Korm. rendelet 89-91. §-a.]
Súgó és használati feltételek
Űrlapok
Közigazgatási határozat bírósági felülvizsgálata, illetve a birtokvédelmi határozat megváltoztatása iránti perekben a kereset benyújtásához szükséges elektronikus űrlapok: