Iratkarantén a Hivatalban!

Balatonszemesi Közös Önkormányzati Hivatal a koronavírus által okozott légúti fertőzés megelőzése és a betegség tömeges elterjedésének megakadályozása érdekében a hivatalon belüli küldeményekre és az ügyfelektől érkező küldeményekre az iratkarantén szabályait alkalmazza.

A postán és a kézbesítő útján kézbesített, illetve a hivatal postaládájában elhelyezett iratok átvétele során maszkot és kesztyűt kell viselnie a hivatali dolgozónak. Valamennyi átvett iratot - az esetleges boríték felbontása nélkül - papírdobozba kell elhelyezni, amely az iratok érkezési dátumának feltüntetése mellett hét napra iratkaranténba kerül. A karantén lezárulta után az iratok haladéktalanul az iratkezelést végző kollégához kerülnek.

Az iratkarantént azonban nem lehet abban az esetben alkalmazni, ha már a boríték felbontása nélkül, vagy az átvétel során megállapítható, hogy olyan ügyre vonatkoznak, amelyek a halaszthatatlan ügyintézés alá esnek. Ezeket az iratokat a legnagyobb körültekintéssel, szájmaszkban, kesztyűben, a higiéniai előírások betartásával kell kezelni.

 

Kérjük az ügyfeleket, hogy elsősorban  e-mail-en keresztül vagy hivatali kapun, elektronikus módon küldjék a dokumentumokat. A papír alapú, postán küldött feladványokat kérjük amennyiben lehetséges mellőzzék a koronavírus járvány ideje alatt. A folyamatban lévő, meghirdetett álláspályázatokra a dokumentumokat továbbra is papír alapon és postai úton kell megküldeni.

 

Balatonszemesi Közös Önkormányzati Hivatal telefonos elérhetősége:

• Központi ügyfélszolgálat Tel: 84/560 900

 Elektronikus elérhetőségek:

• onkormányzat@balatonszemes.hu,
• jegyzo@balatonszemes.hu
• Hivatal rövid neve: SKFIT, KRID: 407039390

Balatonőszödi Kirendeltség elérhetősége: Tel: 84/560 005, balatonoszod@gmail.com

 

Megértésüket köszönjük!

Hírlevél


Free cracks. Balatonszemes 2020 - Created by: Synaptx Internet Service